Gazprom benzinske stanice su se u periodu od oktobra do decembra 2013. godine predstavile javnosti sa kampanjom “Dobro došli”, koju su potrošači mogli da vide na billboardima širom Srbije. Ovom OOH kampanjom Gazprom benzinske stanice obeležile su na simboličan način početak svog poslovanja u Srbiji. Kampanja je za cilj imala da prikaže Gazprom benzinske stanice kao moderan brend koji potrošačima pristupa na otvoren i srdačan način i nudi im širok spektar proizvoda i usluga, uključujući visokokvalitetno gorivo za motorna vozila, veliki izbor premium artikala dostupnih u šopovima na stanicama, sveže napitke i hranu napravljene od najfinijih sastojaka, kao i izuzetan kvalitet usluge. Pored toga, na Gazprom benzinskim stanicama dostupan je čitav niz dodatnih servisa i pogodnosti, kao što su: zona sa besplatnom wi-fi internet konekcijom, bankomat, menjačnica, perionica i igralište za decu.
Iako su svojim dolaskom na srpsko tržište postavile nove standarde u smislu kvaliteta ponude i usluga, Gazprom benzinske stanice svakodnevno rade na unapređivanju svih segmenata svog poslovanja, sa mrežom benzinskih stanica koja neprekidno raste.